Törölte a Wizz Air a Budapestre tartó járatát, több száz utas rekedt egy londoni repülőtéren

0

A légitársaság később elnézést kért, de a törlés okait nem közölték.

Az Index egyik olvasója vasárnap hajnalban küldött egy levelet a szerkesztőségnek, amelyben arról számolt be, hogy négyórás várakozás után a Wizz Air végül törölte az eredetileg szombat este induló London–Budapest járatát. A levélíró sérelmezte, hogy az utasok semmilyen tájékoztatást nem kaptak a törlés okairól, és

„így közel 200 utast eresztettek szélnek a vasárnap hajnali londoni éjszakába, sokan kisgyerekesek vagy idős, angolul nem beszélő magyar utasok”.

Mivel az átfoglalásra használható oldal nem működött, ő végül vett egy új jegyet a vasárnap reggeli első Budapestre tartó járatra.

Később egy újabb olvasói levél is megerősítette a történetet, amelyben egy férfi azt írta, hogy a felesége és két kiskorú gyereke ragadt a Gatwick reptéren. Ő azt írta, hogy „egyszer csak megjelent egy ottani reptéri alkalmazott (nem Wizz Air-es) és kiküldte a Budapestre várakozó tömeget a check-inen kívülre.

„Itt aztán semmilyen információt nem kaptak. A törlésről reggel 7 óra 7 perckor jött meg az e-mail” – írta.

A Wizz Air ebben végül elnézést kért az utasoktól.

Azt írták: „elkötelezettek vagyunk amellett, hogy zökkenőmentes utazási élményt nyújtsunk önnek utazáskor”.

A levélben azt is felsorolták, milyen lehetőségek állnak rendelkezésre az ügyfelek számára ilyen esetben, ezek között megtalálható az átfoglalás is, amely azonban később sem működött az oldalon.

Arra is kitértek, hogy abban az esetben, ha a Wizz Air vagy a repülőtér munkatársai nem tudtak segíteni a szállás, a szállítás, a frissítők vagy az étkezés megszervezésében, akkor ezeket a költségeket a blokkok ellenében a légitársaság visszatéríti.

(index.hu)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here