Turbón pörgeti a kreténségfaktort a Kraft marketinggépezete: Valentin-napra rózsaszín makarónit dobtak piacra, most pedig arról ír az AdAge, hogy az FMCG-cég a Van Leeuwen fagyimárkával közösen megalkotta a Mac ‘n’ Cheese ízesítésű fagyit, ami limitált kiadásban kerül a polcokra.
A sajtos makaróni ízű fagyit a Nemzeti Jégkrém Napon (National Ice Cream Day) hozták forgalomba, de csak néhány amerikai nagyvárosban, például Los Angelesben és New Yorkban lesz kapható a készlet erejéig.
A márka senior brand managere, Emily Violett szerint nincs frissítőbb egy forró nyári napon a fagyinál, ezért akarták kombinálni a két (szerinte) legjellemzőbb komfortkaját, a mac ‘n’ cheese-t és a jégkrémet. Az AdAge bátor újságírója le is tesztelte a terméket, aki szerint nincs túl erős sajtíze, és el tudná képzelni egy adag meleg almás pite tetején.
(kreatív.hu)