A napokban ünnepélyes keretek között hivatalosan is megnyitottak a Pier 1-ben, azaz a tavaly átadott több mint 11 ezer négyzetméteres 1. utasmólóban lévő üzletek. Az új épületrész több ezer négyzetméterrel növelte meg a 2A Terminál kapacitását, minden elvárást kielégítő, kényelmes várakozást és beszállást biztosítva az utasok számára, akik nyár óta már a Relay, a Heinemann Duty Free és a Cafe Frei termékeit is élvezhetik.
A napokban hivatalosan is átvágták a szalagot az 1. utasmóló új üzleteinek bejáratánál, ünnepélyesen megnyitva és átadva ezzel az utasoknak a Relay és Heinemann Duty Free üzleteket valamint a Cafe Frei kávézóját. A móló 11 500 négyzetméteres utasforgalmi területén az induló és érkező utasok kényelmét 2500 ülőhely, nagyszámú vizesblokk és ivókutak mellett három, már meglévő bérlő egy-egy újabb kereskedelmi egysége biztosítja, tovább emelve ezzel a repülőtéri kínálat színvonalát. Az új boltokban nem csak az induló, hanem a schengeni övezetből az 1. mólóra érkező utasoknak is van lehetőségük vásárolni terminálról kivezető útjuk során.
A repülőtér üzemeltetője kiemelten fontosnak tartja, hogy partnereinek, bérlőinek megfelelő környezetet, együttműködést, valamint beruházási és fejlődési lehetőségeket biztosítson. Az eseményen Dr. Patrick Bohl, a Budapest Airport kereskedelem és ingatlan menedzsment vezetője elmondta: „A repülőtér menedzsmentje elkötelezett a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér területén lévő létesítmények, üzletek és éttermek fejlesztése, valamint az utasélmény folyamatos növelése mellett, annak érdekében, hogy a régiós versenyképességünket megőrizzük és erősítsük. Idén nyolcadjára nyertük el „Kelet-Európa legjobb repülőtere” kategóriában a Skytrax-díjat, ami az egyik legrangosabb, az utasok szavazatán alapuló légiközlekedési elismerés. Azonban ahhoz, hogy ezt a jövőben is megtartsuk, a repülőtéri üzletek kínálatát és szolgáltatásait is folyamatosan szem előtt kell tartanunk.” Hozzátette: „Bérlőink támogatására a járvány legnehezebb hónapjai alatt is kiemelt figyelmet fordítottunk, hiszen az utasélmény emelése közös érdekünk, közös erőfeszítésünk és közös sikerünk.”
A Lapker Zrt. által üzemeltetett hat repülőtéri Relay üzletben napilapok, magazinok és könyvek széles választéka fogadja az utasokat. Rácz András, a Lapker Zrt. kereskedelmi igazgatója az ünnepélyes szalagvágáskor örömét fejezte ki, hogy a vállalat a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren található öt üzlete mellett a legújabb utasváróban is fogadhatja az utasokat.
A Heinemann összesen hat üzlettel van jelen a budapesti repülőtéren, így a SkyCourt, a 2A és a 2B Terminál mellett most már az 1. utasmólón található Duty Free üzletben is elérhetővé váltak a prémium minőségű delikátesz termékek, kozmetikai cikkek, kiegészítők és játékok az utazóközönség számára. „Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy az 1. utasmólón lévő Heinemann Duty Free & Travel Value üzletünk megnyitásával bővíthetjük tevékenységünket a repülőtéren. A Budapest Airport rendkívül elkötelezett, hosszú távon gondolkodó partnerünk. Ezért kiváló párost alkotunk a személyre szabott repülőtéri vásárlási élmény kialakításában és folyamatos fejlesztésében” – mondta Jankovich Ildikó, a Heinemann Duty Free Budapest ügyvezető igazgatója.
A Cafe Frei által kínált minőségi kávékon keresztül az utasok a világ bármely tájára eljuthatnak, még mielőtt repülőre szállnának, hiszen mind az öt kontinens különleges kávékultúrája megtalálható a kínálatukban. A kávékülönlegességek mellett teák, desszertek és szendvicsek széles választéka várja a vásárlókat. Szeles Dóra, a Cafe Frei vezérigazgatója az ünnepélyes üzletnyitó kapcsán kiemelte: „Öröm számunkra, hogy a Cafe Frei már a budapesti repülőtér mindkét utasmólóján jelen van, és az utazás előtti pillanatokban a világ kedvenc kávéival szolgálhatjuk ki a vendégeket.”
bud.hu