Hosszú, háromhetes téli igazgatási szünetet rendeltek el a XVIII. kerületi polgármesteri hivatalban.
Ennek értelmében december 19. és január 8. között a telefonos és a személyes ügyfélfogadás is szünetel – jelezte az önkormányzat.
Ügyeiteket a szünetet követően, január 9-én, hétfőn 10 órától tudjátok majd intézni az alábbiak szerint:
- Ügyfélszolgálat (1181 Baross utca 7. és 1188 Nemes utca 16.): H 10:00 – 18:00, K-Cs 8:00 – 16:00, P 8:00 – 12:00
- Szociális (segély) ügyek (1181 Baross utca 7.): H 13:30 – 18:00, SZ 8:00 – 16:00, P 8:00 – 12:00
- Lakás ügyek (1181 Baross utca 7.): K 8:00 – 16:00, Cs 8:00 – 12:00
- Adó ügyek (1181 Városház utca 16.): H 10:00 – 18:00, K-Cs 8:00 – 16:00, P 8:00 – 12:00