Az ügyfelek hatékonyabb kiszolgálása és ügyfélszolgálataik összehangoltabb működése érdekében a Budapesti Közművek (BKM) június 7-től ügyfélszolgálati irodáiban új nyitvatartási rendet vezetett be.
Az egységesítés következő lépéseként racionalizálták az egyes divíziók (FŐTÁV Távhőszolgáltatási Divízió, FKF Hulladékgazdálkodási Divízió, FKF Köztisztasági Divízió, FŐKERT Kertészeti Divízió, BTI Temetkezési Divízió, FŐKÉTÜSZ Kéményseprőipari Divízió) telefonos ügyfélszolgálatait, és kialakították a BKM telefonos ügyfélszolgálatának egységes menürendszerét, ahonnan az ügyfelek könnyen kiválaszthatják a kívánt divíziós szolgáltatást.
2022. október 1-jétől a telefonos ügyfélszolgálat minden, a BKM által nyújtott szolgáltatással (távhőszolgáltatás, hulladékgazdálkodás, köztisztaság, kertészet, temetkezés, kéményseprőipar) kapcsolatban egységesen az alábbi telefonszámon fogadja az érdeklődők hívásait: +36-1-700-7000.
A társaságok korábbi hívószámain 2022. október 1-jétől ügyintézést már nem lehet kezdeményezni, az új egységes hívószám használatára automatikus hangüzenet hívja fel a figyelmet.