A pünkösdhétfői tűz miatt a polgármesteri hivatalban, az Üllői út 400. alatt határozatlan időre szünetel az ügyfélfogadás. Emiatt az ügyintézőket az alábbi módokon érhetitek el:
- Központi e-mail cím, melyen keresztül minden ügyintéző elérhető: [email protected]
- Központi telefonszám: 06-1/296-1300
- A közterület-felügyelet (XVIII. Kondor Béla sétány 1.) hétköznapokon munkaidőben a 06-30-649-1203-as telefonszámon, valamint a [email protected] e-mail címen érhető el.
A folyamatban lévő adóügyekkel kapcsolatban az alábbi telefonszámokon, illetve e-mail címeken tudtok érdeklődni:
- Építmény és telekadóval kapcsolatban: 06-30-160-7099 [email protected]; 06-30-277-1828 [email protected]
- Végrehajtási ügyekkel, talajterhelési díjjal, adóigazolások kiállításával kapcsolatban: 06-30-647-1734 [email protected]; 06-30-277-1828 [email protected]
- Adó- és értékbizonyítványokkal kapcsolatban: 06-30-521-1293 [email protected]; [email protected]
Ügyfélfogadás:
A központi ügyfélszolgálat átmenetileg (csökkentett üzemmódban – négy fővel) a Baross utca 7. szám alatt, a Városgazda XVIII. kerület Nonprofit Zrt. ügyfélszolgálati helyiségében működik. Általános nyitvatartása változatlan: hétfőn 10:00-18:00 óráig, kedden, szerdán, csütörtökön 8:00-16:00 óráig, pénteken 8:00-12:00 óráig.
- A helyi adóval kapcsolatos ügyfélfogadás átköltözött a Városház utca 16. szám alá. Ügyfélfogadás: hétfőn 10:00-18:00 óráig, kedden, szerdán, csütörtökön 8:00-16:00 óráig, pénteken 8:00-12:00 óráig;
- szociális ügyekben (2022. június 20-tól) hétfőn 13:30-18:00 óráig, szerdán 8:00-16:00 óráig, pénteken 8:00-12:00 óráig;
- önkormányzati lakásokkal kapcsolatban kedden és csütörtökön 8:00-16:00 óráig segítenek szakügyintézők az ügyfeleknek.
A Pestszentimrei ügyfélszolgálat (XVIII., Nemes u. 16.) a megszokott nyitvatartással működik: hétfőn 10:00-18:00 óráig, kedden, szerdán, csütörtökön 8:00-16:00 óráig, pénteken 8:00-12:00 óráig.
A zöldhulladékos zsákok osztása átmenetileg szünetel mindkét helyen.
Anyakönyvi ügyekben (házasságkötés, születés, haláleset bejelentése, névváltoztatás, anyakönyvi kivonat igénylése) az ügyfelek fogadása előzetes időpontfoglalás alapján a XVIII. Városház u. 16. szám alatti épületben történik. Időpontfoglalás telefonon: 06-1/296-1300*1910; e-mailben: [email protected]
A főépítészi osztályon az ügyintézés a korábban megszokott módon, elektronikus úton történik! Elérhetőségeik a központi címen kívül az alábbi linken érhetők el: https://www.bp18.hu/polgarmesteri-hivatal/foepiteszi-csoport